Bablena Feri blogja

Egyébként... miért nem vagy őszinte?

2017/08/02. - írta: doub

- ...miért nem vagy őszinte?

- Mert így éri meg. Azért. Mert rejtegetek valamit. Azért. Mert akkor azt mondok amit akarok. Mert így elhiszik. Mert már rég belekezdtem. Azért. Mert gyáva vagyok. Mert lusta vagyok. Mert sunyi vagyok. Neked azért, mert nem szeretlek. Mert ártani akarok neked. Azért. Mert a többiek is hazudnak. Mert elvárják tőlem, hogy titkoljak, ferdítsek. Mert nem szabad. Azért. Mert akkor kiderül. Azért. Mert akkor meglátják. Mert akkor megtudják. Azért. Mert félek. Azért. Mert már nem tudok mást. Azért. Mert sosem tudtam mást. Azért. Mert nem tudok semmit. Azért. Mert már nem érdekel. Azért. Mert nem érdekelsz. Azért. Mert vak vagyok. Azért. Mert hazug vagyok. Azért.

Mert te miért mondanál igazat?

- Mert az a helyes.

2017.08.02.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doub.blog.hu/api/trackback/id/tr2412709716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása