Bablena Feri blogja

Egyébként ... mi ez?

2021/02/03. - írta: doub

Mit írogatok én itt hónapról hónapra? Tudom, többekből kifakadt már ez a kérdés.

A Rimóci Újság 2007-es júniusi számába volt először lehetőségem írni, onnantól szinte havonta kellett küldenem egy vagy több témakörben cikket. Először a Közösségi Ház, a klub életét foglaltam össze hónapról hónapra, majd ez bővült az Ifjúsági Egyesület híreivel aztán a település különböző eseményeinek leírásával. Mindig volt mit írni, nem is volt kérdés, hogy bizonyos dolgokról be kell számolni. A 2014-es szeptemberi számban lettem először, mint állandó munkatárs megjelölve. Az újság létrehozásába, mint IKSzT munkatárs is be kellett szállni. A legtöbb cikk persze viszonylag zárt formavilágú volt: egyes események előkészítésének és megvalósításának leírása képekkel és idézetekkel tarkítva. Ezek mellett aztán volt néhány rovat, ami kicsit szabadabb teret engedett, és például a Három kérdés - három válasz cikkekben a száraz tényeken kívül mást is le lehetett írni.

Aztán a szerkesztőségben történt változást követően egy rovat megszűnését kihasználva gondoltam megragadom az alkalmat, és saját cikksorozatot indítok. A megszűnt rovathoz hasonlóan kötetlen témák és megfogalmazásokat alkalmazva saját gondolataimat önthetem azóta formába és tárhatom az újság olvasói elé. Az összes írásomat feltöltöttem egy blog oldalra is, ott így fogalmaztam meg, hogy miket írogatok: "Irodalmi műveknek bénán álcázott - társadalomkritikának gondolt trollkodás. Amúgy ötlet és/vagy gondolatmenet-rögzítés". Tudom, sokaknak ez vagy nem mond semmit, vagy nem magyarázat arra, hogy miért írogatom én ezeket. Mert van írni valóm. Ilyen gondolatok jutnak eszembe, és gyakran a "nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek" elven haladva kiírom magamból őket. Eddig 45 Egyébkéntet írtam, és nem kívánom abbahagyni.

Az Egyébkéntekkel kapcsolatban azok a kedvenc élményeim, amikor egy-egy cikk után többen is megkérdezik, hogy kiről írtam,  és én a legtöbb esetben teljesen őszintén és nyugodtan válaszolhatom, hogy senkiről vagy mindenkiről. Néha a cikkekben emberek magukra, vagy másokra ismerhetnek, ami nem lehet csupán a véletlen műve, ilyenkor azt gondolom, hogy akinek inge, vegye magára! Ha valaki megsértődne ezeken a cikkeken, ne tegye! Nem a sértegetés a célom, hanem igyekszek minden témával egy-egy helyzetet, esetet új vagy több szemszögből megvilágítani.

A Rimóci Újsággal közös élményeim közül mindenképp szeretném még kiemelni a 2015-ös Jótékonysági Bálra készített videónkat. Ehhez a legtöbb állandó munkatárs ötletét, hangját adta, majd az IKSzT-ben rendelkezésre álló technikával sikerült egy parádés és igazán vicces kisfilmet alkotnunk. Remélem, hogy a jövőben is lesz még többször alkalmam ezt a kreatív és tevékeny csapatot segíteni és a velük közös alkotásban részt venni!

2020.10.29.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doub.blog.hu/api/trackback/id/tr9216413972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása